2019-01-29
zastępca dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
poszukuje kandydatów na stanowisko
zastępcy dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
ZAKRES ZADAŃ
-
nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
-
nadzoruje właściwe funkcjonowanie systemów: monitorowania zagrożeń, wykrywania i alarmowania, obrony cywilnej, spraw obronnych, powiadamiania ratunkowego, łączności oraz całodobowych dyżurów
-
nadzoruje organizację i realizację przez jednostki samorządu terytorialnego i organizacje pozarządowe projektów z zakresu poprawy stanu bezpieczeństwa w województwie
-
wspomaga dyrektora Wydziału w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, uczestniczy w realizacji polityki personalnej wobec podległych pracowników
-
wspomaga dyrektora Wydziału w zakresie planowania, nadzoru merytorycznego i kontroli prawidłowości wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego
-
przedstawia propozycje działania/procedur oraz koordynuje ich realizację w celu likwidacji skutków występujących zagrożeń w sytuacjach kryzysowych i zagrożenia bezpieczeństwa państwa
-
pozostaje w całodobowej dyspozycji do koordynowania działań w województwie z zakresu zarządzania kryzysowego i podwyższonej gotowości obronnej państwa
-
zastępuje dyrektora Wydziału w czasie jego nieobecności
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
-
min. 5 lat stażu pracy w obszarze zarządzania kryzysowego, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym
-
znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu: powszechnego obowiązku obrony, zarządzania kryzysowego, ratownictwa medycznego, powiadamiania ratunkowego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, bezpieczeństwa imprez masowych, administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, służby cywilnej, prawa pracy, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
-
posiadanie kompetencji kierowniczych
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
WYMAGANIA DODATKOWE
-
wyższe magisterskie na kierunkach związanych z zarządzaniem kryzysowym lub bezpieczeństwem państwa
-
3 lata stażu pracy w administracji publicznej
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „TAJNE”, „NATO SECRET”, „SECRET EU/EU SECRET” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze poszerzonego postępowania sprawdzającego
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
- oświadczenie kandydata, że nie zachodzą przeciwskazania do powołania na stanowisko określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem kwalifikacyjnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie stażu pracy
-
kopie certyfikatów lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 7 lutego 2019 r.
Decyduje data wpływu oferty do urzędu
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem na kopercie: „Oferta – zastępca dyrektora BZK”
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie konkursu na stanowisko
-
Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru
-
Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowanie decyzji, nie będą też profilowane.
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne" - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzory oświadczeń znajdują się na końcu ogłoszenia. Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą zakwalifikowane. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 279 w okresie 3 miesięcy od zakończenia konkursu. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
-
weryfikacja formalna nadesłanych ofert
-
test kompetencyjny
-
rozmowa kwalifikacyjna
Osoba wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowana na badania lekarskie w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań na stanowisku.
Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu 91/430 3666.
Lista załączników:
Lp. | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
1 | wzór oświadczeń | ![]() | 21.4 kB | 2019-01-29, 12:54:28 |
2 | oświadczenie lustracyjne | ![]() | 50.5 kB | 2019-01-29, 12:54:47 |
3 | informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego | ![]() | 28 kB | 2019-01-29, 12:55:06 |