Biuro Logistyki i Zamówień Publicznych
Biuro Logistyki i Zamówień Publicznych
email: bl@szczecin.uw.gov.pl
tel.: 91 43-03-439
Pokój NR 189 (sekretariat) I piętro
Dyrektor
Monika Smolarek
pokój 189
tel. 91 43 03 439
email: mosmolarek@szczecin.uw.gov.pl
Zastępca Dyrektora
Andrzej Golec
pok. 189
tel. 91 43 03 536
email: agolec@szczecin.uw.gov.pl
Struktura organizacyjna Biura Logistyki i Zamówień Publicznych:
1. Oddział Zamówień Publicznych
Kierownik Oddziału - Marzenna Dzierżawska
pok. 177/ tel. 91 4303 450
email: mdzierzawska@szczecin.uw.gov.pl
Podstawowe zadania Oddziału:
- przeprowadzanie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego,
- realizacja zapotrzebowań zgłaszanych z Wydziałów i Biur Urzędu
(koordynacja i realizacja zakupów materiałów biurowych, mebli,
sprzętu komputerowego, doposażenia stanowisk pracy), - współpraca z Centrum Obsługi Administracji Rządowej (COAR)
przy realizacji postępowań przetargowych na rzecz Urzędu, - przygotowywanie planu zamówień publicznych, sprawozdań
i analiz w zakresie przeprowadzanych postępowań o udzielenie
zamówienia publicznego.
2. Oddział Inwestycji, Remontów i Administrowania Mieniem
Zastępca Kierownik Oddziału - Maciej Rakoczy
pok. 184 / tel. 91 4303 541
email: mrakoczy@szczecin.uw.gov.pl
Podstawowe zadania Oddziału:
- realizacja inwestycji i remontów w obiektach Urzędu,
- obsługa eksploatacyjna budynku Urzędu,
- obsługa eksploatacyjna innych nieruchomości Urzędu,
- koordynowanie spraw związanych z realizacją zgłaszanych usterek,
awarii i problemów dotyczących prawidłowego funkcjonowania budynku.
3. Oddział Informatyki
Kierownik Oddziału - Andrzej Nowicki
pok. 174 / tel. 667-094-436
email: anowicki@szczecin.uw.gov.pl
Podstawowe zadania Oddziału:
- zarządzanie sieciami teleinformatycznymi i utrzymanie ich w sprawności technicznej,
- zarządzanie urządzeniami drukującymi oraz zapewnienie sprawnego ich działania,
zlecanie napraw i konserwacji w tym zakresie, - utrzymanie ciągłości pracy systemu EZD (elektronicznego zarządzania dokumentacją)
oraz wdrażanie nowych funkcjonalności wynikających z rozwoju systemu, - utrzymywanie sprawności technicznej platform internetowych WWW, BIP, UWINET
oraz poczty elektronicznej, - zapewnienie bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemach teleinformatycznych,
- instalowanie sprzętu i oprogramowania,
- obsługa serwisowa urządzeń i sprzętu komputerowego.
4. Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Logisytyki i Bezpieczeństwa
pok. 186, /tel. 91 43-03-997
Piotr Pal - Główny Specjalista - koordynator ds. logistyki
email: ppal@szczecin.uw.gov.pl
Podstawowe zadania Wieloosobowego stanowiska pracy:
- Obsługa transportowa Urzędu,
- Ochrona obiektu,
- Zapewnienie czystości w obiekcie Urzędu.
5. Stanowisko Pracy do spraw administrowania nieruchomościami ZUW
pok. 179
tel. 91 43 03 545
Jerzy Dobrowolski - starszy inspektor wojewódzki
email: jdobrowolski@szczecin.uw.gov.pl
Podsatwowe zadania na stanowisku pracy:
-
prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątkowym Urzędu;
- administrowanie nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu,
w tym przekazywanie nieruchomości w dzierżawę, najem lub użyczenie; - przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów Urzędu oraz prowadzenie księgi obiektu budowlanego, zgodnie z wymogami ustawy – Prawo budowlane.
6. Stanowisko Pracy ds. Organizacji i Obsługi Biura i Sekretariatu
Sylwia Borkowska - sekretarka
pok. 189/ tel. 91 4303 439
email: bl@szczecin.uw.gov.pl
email: sborkowska@szczecin.uw.gov.pl
Prowadzi sprawy w zakresie:
- obsługi sekretariatu,
- ogłoszeń prasowych,
- zamawiania biletów lotniczych,
- spraw pracowniczych.