Biuro Organizacji i Kadr
Biuro Organizacji i Kadr
email: ok@szczecin.uw.gov.pl
Dyrektor Biura
Justyna Łyjak
pokój: 283
tel. 91 430 3633
pokój: 283
tel. 91 430 3633
Zastępca Dyrektora Biura
Katarzyna Herbut
pokój: 283
tel. 91 430 3633
pokój: 283
tel. 91 430 3633
Sekretariat Biura
Dominika Kruszczyńska
pokój: 283
tel. 91 430 3633
fax: 91 430 3475
Inspektor Ochrony Danych
radca generalny
Jan Kępiński
pokój: 183
tel. 91 430 3444
pokój: 183
tel. 91 430 3444
Główny Księgowy Urzędu
Elżbieta Taberska
pokój: 269
tel. 91 430 3433
pokój: 269
tel. 91 430 3433
Oddział Zarządzania Organizacją
pokój: 280
tel. 91 430 3355
Kadry Urzędu
pokój: 279
tel. 91 430 3477/3521
tel. 91 430 3355
Kadry Urzędu
pokój: 279
tel. 91 430 3477/3521
Organizacja Urzędu
pokój: 278
tel. 91 430 3542
pokój: 278
tel. 91 430 3542
pokój: 279
tel. 91 430 3660
tel. 91 430 3660
pokój: 281
tel. 91 430 3650
tel. 91 430 3650
pokój: 281
tel. 91 430 3150
e-mail: szkolenia@szczecin.uw.gov.pl
tel. 91 430 3150
e-mail: szkolenia@szczecin.uw.gov.pl
Oddział Księgowości
Magdalena Maciaszczyk - Zastępca Głównego Księgowego Urzędu
kierownik oddziału
pokój: 274
tel. 91 430 3501
pokój: 270
tel. 91 430 3365
kierownik oddziału
pokój: 274
tel. 91 430 3501
pokój: 270
tel. 91 430 3365
pokój: 271
tel. 91 430 3264
pokój: 272
tel. 91 430 3532
pokój: 273
tel. 91 430 3406
pokój: 275
tel. 91 430 3422
pokój: 276
tel. 91 430 3517
tel. 91 430 3264
pokój: 272
tel. 91 430 3532
pokój: 273
tel. 91 430 3406
pokój: 275
tel. 91 430 3422
pokój: 276
tel. 91 430 3517
pokój: 267
tel. 91 430 3520
tel. 91 430 3520
pokój: 268
tel. 91 430 3565/3434
tel. 91 430 3565/3434
Oddział Zasobu Archiwalnego
Iwona Mroczko - kierownik oddziału
pokój: 137
tel. 91 430 3379
Iwona Mroczko - kierownik oddziału
pokój: 137
tel. 91 430 3379
Składnica Akt Przedsiębiorstw Zlikwidowanych
pokój: 137
tel. 91 430 3379/371
pokój: 137
tel. 91 430 3379/371
Archiwum Zakładowe
pokój: 285
tel. 91 430 3621
Oddział Obsługi Kancelaryjnej
Irena Borcz - kierownik oddziału
pokój: 78
tel. 91 430 3375
Kancelaria Urzędu
pokój: 77
tel. 91 430 3259
pokój: 78
tel. 91 430 3375
Kancelaria Urzędu
pokój: 77
tel. 91 430 3259
pokój: 73
tel. 91 430 3700
tel. 91 430 3700
Skład chronologiczny
pokój: 79
tel. 91 430 3374
Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi Dyrektora Generalnego Urzędu
pokój: 4
tel. 91 430 3478
tel. 91 430 3478
STRUKTURA WEWNĘTRZNA ORAZ ZAKRES DZIAŁANIA
BIURA ORGANIZACJI I KADR
BIURA ORGANIZACJI I KADR
I. Kadra Kierownicza
Dyrektor Biura
Zastępca Dyrektora Biura
Zastępca Dyrektora Biura
II. Główny Księgowy Urzędu
III. Radca generalny
Inspektor Ochrony Danych
III. Radca generalny
Inspektor Ochrony Danych
IV. Oddziały, samodzielne i wieloosobowe stanowiska pracy
Zakres działania Biura Organizacji i Kadr
Oddział Zarządzania Organizacją
W zakresie spraw kadrowych:
-
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, zmianą i ustaniem stosunku pracy osób zatrudnionych w Urzędzie, kierowników zespolonych służb, inspekcji oraz kierowników jednostek podporządkowanych Wojewodzie,
-
załatwianie spraw związanych z praktykami i stażami absolwenckimi uczniów szkół średnich, studentów i absolwentów szkół wyższych,
-
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem etatami i funduszem wynagrodzeń,
-
wystawianie świadectw pracy byłym pracownikom Urzędu i innych instytucji, na podstawie akt osobowych znajdujących się w Archiwum Zakładowym,
-
prowadzenie obsługi w zakresie wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych,
-
wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7,
-
opiniowanie wniosków dotyczących treści pieczęci
W zakresie organizacji, zakresu działania i zasad funkcjonowania rządowej administracji zespolonej oraz jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie:
-
opracowywanie projektu statutu i regulaminu Urzędu oraz projektów zmian do statutu i regulaminu,
-
sprawowanie nadzoru nad opracowaniem projektów statutów oraz regulaminów jednostek organizacyjnych stanowiących aparat pomocniczy kierowników zespolonych służb i inspekcji,
-
sprawowanie nadzoru nad przygotowywaniem projektów regulaminów organizacyjnych wydziałów/biur Urzędu,
-
opiniowanie projektów statutów jednostek organizacyjnych podporządkowanych Wojewodzie przed ich akceptacją; prowadzenie zbioru statutów i regulaminów tych jednostek,
-
opiniowanie wniosków dotyczących treści pieczęci urzędowych,
-
sprawowanie nadzoru nad prawidłowością przygotowywania przez dyrektorów wydziałów upoważnień do załatwiania spraw udzielanych przez Dyrektora Generalnego Urzędu pracownikom Urzędu,
-
przeprowadzenie naboru kandydatów do korpusu służby cywilnej oraz upowszechnianie informacji o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej,
-
planowanie i koordynowanie szkoleń oraz doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu
-
obsługa Komisji Dyscyplinarnej Urzędu oraz Zespołu ds. wartościowania stanowisk pracy w Urzędzie
Oddział Księgowości
W zakresie spraw budżetowych i obsługi finansowo-księgowej dysponentów środków budżetowych trzeciego stopnia:
-
wykonywanie zadań dotyczących planowania i realizacji budżetu Urzędu Wojewódzkiego, a w szczególności opracowywanie projektu budżetu Urzędu Wojewódzkiego, nadzór nad jego realizacją i sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu
i planu finansowego, -
prowadzenie spraw związanych z rachunkowością, wykonywaniem dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywaniem wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
-
obsługa merytoryczna i finansowo-księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
-
prowadzenie obsługi kasowej Urzędu.
W zakresie sprawozdawczości:
-
sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie dochodów i wydatków realizowanych przez Urząd,
-
sporządzanie sprawozdań w zakresie zatrudnienia oraz innych wynikających z obowiązujących przepisów
Oddział Zasobu Archiwalnego
-
przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej od komórek organizacyjnych Urzędu,
-
opracowywanie przyjętej dokumentacji, prowadzenie jej ewidencji oraz przechowywanie i zabezpieczenie,
-
udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej,
-
przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
-
inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
-
prowadzenie spraw wynikających z bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych
w Urzędzie, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, -
przechowywanie akt zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych, wydawanie zaświadczeń i sporządzanie odpisów list płac i innych dokumentów potwierdzajacych uzyskiwane wynagrodzenie
Oddział Obsługi Kancelaryjnej
-
prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu,
-
sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem postanowień instrukcji kancelaryjnej zwłaszcza w zakresie przyjmowania
i przekazywania korespondencji, prawidłowym kwalifikowaniem wpływającej korespondencji oraz nad obiegiem korespondencji w Urzędzie, -
prowadzenie punktu obsługi klienta (w tym obsługa infolinii w ramach projektu "Informacja dla Obywatela"),
-
potwierdzanie, przedłużanie ważności oraz unieważnianie profilu zaufanego elektronicznej platformy usług administracji publicznej
Samodzielne stanowisko pracy ds. nadzoru nad zadaniami kadrowymi sekretariatów
-
prowadzenie sekretariatu Dyrektora Biura;
-
zapewnienie prawidłowego rozliczenia czasu pracy pracowników Biura oraz obsługujących komórek organizacyjnych;
-
redagowanie wniosków oraz upoważnień do dostępu do danych osobowych w systemach oraz zbiorach;
-
ewidencjonowanie i wprowadzanie do systemu e-CRU umów cywilnoprawnych,
-
wystawianie pracownikom ZUW legitymacji służbowych;
-
prowadzenie techniczno-biurowej obsługi Zespołu Audytu Wewnętrznego; Wieloosobowego stanowiska
pracy ds. BHP oraz PPOŻ i Zespołu ds Ochrony Informacji Niejawnych.
Inspektor Ochrony Danych
Do zadań inspektora ochrony danych zgodnie z art. art. 39 ust. 1 oraz 38 ust. 4 RODO należy:
-
informowanie administratora, podmiotu przetwarzającego oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy niniejszego rozporządzenia oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;
-
monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;
-
udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie jej wykonania zgodnie z art. 35,
-
współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
-
pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach,
-
pełnienie roli punktu kontaktowego dla osób, których dane dotyczą, we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy niniejszego rozporządzenia.
Samodzielne stanowisko pracy ds obsługi Dyrektora Generalnego Urzędu
Wieloosobowe stanowisko pracy ds obsługi Delegatury Urzędu