2022-04-13
Zastepca Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
zastępcy dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
WYMIAR ETATU: 1 LICZBA STANOWISK PRACY: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Szczecin
ADRES URZĘDU: ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
ZAKRES ZADAŃ
- nadzoruje realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
- nadzoruje właściwe funkcjonowanie systemów: monitorowania zagrożeń, wykrywania i alarmowania, obrony cywilnej, spraw obronnych, powiadamiania ratunkowego, łączności oraz całodobowych dyżurów
- nadzoruje organizację i realizację przez jednostki samorządu terytorialnego
i organizacje pozarządowe projektów z zakresu poprawy stanu bezpieczeństwa
w województwie - wspomaga dyrektora Wydziału w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, uczestniczy w realizacji polityki personalnej wobec podległych pracowników
- wspomaga dyrektora Wydziału w zakresie planowania, nadzoru merytorycznego
i kontroli prawidłowości wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zadań
z zakresu zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego - przedstawia propozycje działania/procedur oraz koordynuje ich realizację w celu likwidacji skutków występujących zagrożeń w sytuacjach kryzysowych i zagrożenia bezpieczeństwa państwa
- pozostaje w całodobowej dyspozycji do koordynowania działań w województwie
z zakresu zarządzania kryzysowego i podwyższonej gotowości obronnej państwa - zastępuje dyrektora Wydziału w czasie jego nieobecności
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe magisterskie lub równorzędne
- staż pracy: 5 lat stażu pracy w obszarze zarządzania kryzysowego lub bezpieczeństwa publicznego,
w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym - znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu: powszechnego obowiązku obrony, zarządzania kryzysowego, ratownictwa medycznego, powiadamiania ratunkowego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, bezpieczeństwa imprez masowych, administracji rządowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, służby cywilnej, prawa pracy, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej
- posiadanie kompetencji kierowniczych
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
WYMAGANIA POŻĄDANE
- wyższe magisterskie na kierunkach związanych z zarządzaniem kryzysowym lub bezpieczeństwem państwa
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „TAJNE”, „NATO SECRET”, „SECRET EU/EU SECRET” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze poszerzonego postępowania sprawdzającego
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego
- oświadczenie kandydata, że nie zachodzą przeciwskazania do powołania na stanowisko określone w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku
z prowadzonym postępowaniem kwalifikacyjnym
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYMAGAŃ POŻĄDANYCH
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów - kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie certyfikatów lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 23 kwietnia 2022 r.
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Biuro Organizacji i Kadr, pok. 283
ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
z dopiskiem na kopercie: „Oferta – zastępca dyrektora BZK”
WARUNKI PRACY:
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 6 278 zł miesięcznie wraz z dodatkiem funkcyjnym
- dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie
z obowiązującymi przepisami - Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,
- Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
- Praca wykonywana w pozycji siedzącej, wymuszonej
- stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- oświetlenie dzienne i sztuczne
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.
DODATKOWE INFORMACJE:
REKRUTACJA:
1 ETAP Złożenie oferty przez kandydata
- Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą zakwalifikowane,
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach,
- Do składania dokumentów zachęcamy również osoby o specjalnych potrzebach, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW www.szczecin.uw.gov.pl/ w zakładce „praca – wzory formularzy”
2 ETAP Analiza ofert pod kątem spełniania wymagań określonych w ogłoszeniu
- Oferty nie zawierające dokumentów wskazanych w treści ogłoszenia zostaną odrzucone z przyczyn formalnych,
- Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań niezbędnych w postaci m.in. wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy nie zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu rekrutacji.
3 ETAP Kontakt z kandydatami spełniającymi stawiane przez nas wymagania
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub e-mailem,
- Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie,
- Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr w budynku urzędu w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
4 ETAP Udział wyłonionych kandydatów w postępowaniu kwalifikacyjnym
- Rozmowa kwalifikacyjna może być poprzedzona testem umiejętności określonych w wymaganiach niezbędnych
5 ETAP Finalna decyzja i informacja zwrotna
- Kontakt telefoniczny z kandydatem wyłonionym do zatrudnienia
- Zamieszczenie wyniku naboru na stronie internetowej ZUW www.szczecin.uw.gov.pl w zakładce „Praca – wyniki naborów na wolne stanowiska w służbie cywilnej”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3353 lub 36 50.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Zachodniopomorski z siedzibą w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@szczecin.uw.gov.pl, tel. 91 43 03 444 lub listownie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: dane nie będą udostępniane innym odbiorcom
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Lista załączników:
Lp. | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
1 | Wzór oświadczenia | ![]() | 21.4 kB | 2022-04-12, 14:46:15 |
2 | Oświadczenie lustracyjne | ![]() | 50.5 kB | 2022-04-12, 14:46:34 |
3 | Informacja o złożeniu oświadczenia | ![]() | 28 kB | 2022-04-12, 14:46:57 |