Kontakt Adresy i wykazy Ogłoszenia Praca Sprawy A-Z
ZUW Szczecin - Urząd

Urząd

Z uwagi na konieczność zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19, informujemy o zmianach w funkcjonowaniu Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców: od 16 marca 2020 r. godz. 10.00 do odwołania zostaje zawieszona obsługa osób nieumówionych (biletomaty będą nieczynne).

Wszystkie internetowe rezerwacje wizyt dokonane do 30 kwietnia 2020 r. zostały anulowane – informację jak umówić ponownie swoja wizytę otrzymasz na maila wskazanego w arkuszu rezerwacji wizyt.

Od 17 marca 2020 r. obsługa klienta odbywać się będzie tylko w uzasadnionych, ważnych sprawach, po uprzednim telefonicznym lub mailowym umówieniu swojej wizyty.

Jak umówić swoją wizytę w ważnej dla Ciebie sprawie

Wyślij prośbę na adres mailowy lub zadzwoń:

e-mail: informacjaSO@szczecin.uw.gov.pl

infolinie:

sprawy paszportowe – 91 4303769, 91 4303278

sprawy cudzoziemców, legalizacja pobytu – 91 4303728, 91 4303001

zezwolenie na pracę – tylko pracodawcy – 91 4303498

sprawy obywatelstwa – 91 4303779

sprawy obywateli UE – 91 4303779

wpis zaproszenia do ewidencji zaproszeń – 91 4303779

Kiedy otrzymasz informacje zwrotną

Odpowiemy Ci niezwłocznie, najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych.

Terenowe Punkty Paszportowe w: Gryficach, Łobzie, Myśliborzu i Szczecinku będą nieczynne. W punktach w Świnoujściu i Wałczu możliwy będzie tylko odbiór paszportu.

W sprawach cudzoziemców: 

Jeśli otrzymałeś wezwanie do osobistego stawiennictwa lub do złożenia odcisków linii papilarnych i dzień Twojej wizyty wypada po 13 marca 2020 r. – brak stawiennictwa nie spowoduje dla ciebie negatywnych konsekwencji.

Na wskazany przez ciebie adres otrzymasz nowe wezwanie z wyznaczona datą wizyty w urzędzie.

Wniosek o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy lub stały, lub inne dokumenty możesz przesłać za pośrednictwem poczty.


W sprawach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w obszarze świadczeń rodzinnych i wychowawczych.

Informacja i obsługa klienta możliwa będzie wyłącznie za pośrednictwem infolinii:

tel. 91 4303070, 91 4303071, 91 4303087 – od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00.


W sprawach dokumentacji osobowo-płacowej ze zlikwidowanych przedsiębiorstw państwowych.

Informacja i obsługa klienta możliwa będzie wyłącznie za pośrednictwem poczty tradycyjnej, ePUAP

lub telefonicznie pod nr tel. 91 430 33 79, 91 430 33 71 – od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00.


Budynek, w którym mieści się Wojewódzki Zespół Orzekania o Niepełnosprawności, (ul. Stanisława Dubois 27) od 16 marca do końca miesiąca będzie zamknięty.

W związku z tym, wojewódzki zespół będzie - w miarę możliwości, wydawał orzeczenia w tzw. trybie zaocznym, czyli bez badania osób orzekanych.

Informacje udzielane są pod nr tel. 91 4303193, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00.


Adres i kontakt 

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin
 

tel. 91 43-03-500 

zuw@szczecin.uw.gov.pl

NIP: 851-10-21-591 


Nieczynna winda

W związku z budową Biura Obsługi Klienta na dziedzińcu ZUW, nie ma możliwości wjazdu windą z poziomu podwórza ( - 1 ) na parter.

Osoby z niepełnosprawnościami potrzebujące pomocy w dostaniu się do budynku prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 91 43 03 251 lub 667 09 44 31.

Za utrudnienia przepraszamy.

 


Korespondencja elektroniczna z urzędem

Szanowni Państwo,

z uwagi na docierające do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie sygnały o problemach związanych z odbieraniem i doręczaniem korespondencji nadsyłanej pocztą elektroniczną (e-mail), uprzejmie prosimy o kierowanie wszelkich pism adresowanych do ZUW w Szczecinie (skarg, wniosków, petycji, itp.) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP. Adres skrytki ePUAP ZUW Szczecin: /low5658fe1/skrytka

Przesyłanie korespondencji drogą mailową obciążone jest wysokim ryzykiem niedostarczenia jej do urzędu (zakwalifikowania przez system jako spam), zaś w przypadku udzielanej przez Urząd odpowiedzi na pismo - prawdopodobieństwem niedoręczenia do odbiorcy.

Jeżeli zatem zależy Państwu na bezpieczeństwie i pewności w korespondencji elektronicznej z ZUW w Szczecinie, zaleca się korzystanie z wolnego od ryzyka niedostarczenia pisma systemu e-PUAP.

Skrzynkę na platformie ePUAP można założyć na stronie http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ZalozProfil. Potwierdzanie Profilu Zaufanego systemu ePUAP można uzyskać w godzinach urzędowania w Zachodniopomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Szczecinie (w punkcie informacyjnym urzędu przy holu głównym) oraz Delegaturze Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Koszalinie (w pokoju 129).


cofnij do druku na górę