ZUW Szczecin. Uzgodnienie tras przebiegu pielgrzymek
Kontakt Adresy i wykazy Ogłoszenia Praca Sprawy A-Z
ZUW Szczecin - Dla przedsiębiorców - Infrastruktura, Transport i Komunikacja - Uzgodnienie tras przebiegu pielgrzymek

2011-06-14

Uzgodnienie tras przebiegu pielgrzymek

Warunki, jakie należy spełnić przy załatwieniu sprawy

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o uzgodnienie trasy przebiegu pielgrzymki;
  2. Do wniosku załączyć należy:
    a) szczegółową trasę pielgrzymki wraz z podaniem miejscowości, przez które przebiega trasa i godziną przejścia (mapa z zaznaczonym przebiegiem trasy pielgrzymki),
    b) termin rozpoczęcia i zakończenia pielgrzymki,
    c) orientacyjna liczba uczestników pielgrzymki,
    d) wskazanie osoby odpowiedzialnej za porządek i bezpieczeństwo pielgrzymki podczas przejścia drogami publicznymi,
    e) dane kontaktowe z organizatorem pielgrzymki (adres, telefon, fax).

Termin i sposób załatwienia sprawy
 

Wydanie uzgodnienia następuje w terminie do:

  1. 30 dni - w przypadku pielgrzymki przemieszczającej się w obrębie województwa zachodniopomorskiego,
  2. 45 dni – w przypadku pielgrzymki obejmującej obszar więcej niż jednego województwa.

Miejsce złożenia dokumentów – jednostka odpowiedzialna

Pocztą na adres
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Wydział Infrastruktury, Rolnictwa i Rozwoju Regionalnego
ul. Wały Chrobrego 4
70 – 502 Szczecin

lub osobiście w Kancelarii Głównej Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie (pokój 77) bądź w Wydziale Infrastruktury, Rolnictwa i Rozwoju Regionalnego (pokój 208).

Kontakt

tel.: 91 43 03 308
osobiście: pokój nr 209 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00.

 

Uwagi

Wnioski dotyczące pielgrzymek:

  1. dla których trasy nie przekraczają obszaru województwa zachodniopomorskiego, winny być składane w terminie co najmniej 40 dni przed datą wyjścia grupy;
  2. dla których trasy obejmują obszar kilku województw, winny być składane w terminie co najmniej 50 dni przed datą wyjścia grupy.



W przypadku pielgrzymek oraz procesji o zasięgu lokalnym, odbywających się na obszarze gminy (gmin) i nie przekraczających swym zasięgiem granic powiatu, organizator powinien dokonywać uzgodnień bezpośrednio z organami zarządzającymi ruchem na drogach publicznych w ramach gminy lub powiatu oraz Policją.

Podstawa prawna:
 

  1. Art. 65h ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.);
  2. Art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2013 r. poz. 1169 z późn. zm.);
  3. ustawy o stosunku Państwa do Kościołów innych wyznań w Rzeczypospolitej Polskiej.

 


informacje o artykulewersje artykułu
pozycja wytworzona dnia: 2011-06-14 o godzinie: 09:18:13 przez użytkownika System Administrator
ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2017-03-09 o godzinie: 13:05:35 przez użytkownika Rafał Mańczak
publikacja treści wykonana dnia: 2017-03-09 o godzinie: 13:05:35 przez użytkownika Rafał Mańczak
licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3861 razy.
historia wersji:
2017-03-09, 13:05:35 - Rafał Mańczak
2016-07-25, 09:25:41 - Piotr Pieleszek
2015-07-22, 14:11:23 - Paulina Gnatek
2015-03-16, 13:33:11 - Paulina Gnatek
2014-04-30, 13:20:57 - Piotr Solarz
2014-04-30, 13:20:17 - Piotr Solarz
2014-04-30, 13:19:34 - Piotr Solarz
2014-04-30, 13:18:47 - Piotr Solarz
2014-04-30, 13:18:04 - Piotr Solarz
2013-04-08, 14:42:41 - Piotr Solarz
2013-03-29, 10:22:27 - Piotr Solarz
2013-03-27, 12:37:42 - Piotr Solarz
2013-03-27, 12:37:05 - Piotr Solarz
2013-03-27, 12:35:23 - Piotr Solarz
2013-03-27, 12:34:29 - Piotr Solarz
2013-03-27, 12:33:13 - Piotr Solarz
2012-09-12, 14:47:11 - Justyna Pawłowska
2012-08-31, 13:05:20 - Marek Zieliński
2012-04-24, 13:17:07 - Piotr Pieleszek
2012-02-06, 12:31:43 - Marek Zieliński
2011-06-14, 09:18:13 - System Administrator
cofnij do druku na górę